About Me

My photo
sungai besar SELANGOR, Malaysia
20_1993..taken by Shafiq Ashraf Mohd.Shafie..brkwan dgn mereka yg sudi... :)

Monday 16 September 2013

Dugaan

Assalamualaikum...sekarang dah bulan september...cepat je masa berlalu kan...subhanallah pejam celik pejam celik dah tahun ke dua aku kt Banting nie..
Dugaan............
Dugaan xpernah berhenti & tak kan pernah berhenti datang menguji kita..untuk mnguji kekuatan kita..kekentalan jiwa..walaupon aku sering terkandas dalam kesabaran & ketabahan...semua nya dari Allah Swt...kita hanya mampu merancang je..selebihnya Allah Swt yg tentukan...
aku masih terlalu muda nk berbicara soal jodoh...terlalu muda...tp tu yg aku sedang hadapi...terkandas dlm cinta yg xpasti..yg belum tentu akan aku miliki hingga ke Jannah..4 tahun lebih aku dgn Shafiq...tp semua nya tinggal kenangan..janji2 kosong...hidup nya lebih kepada kawan2...berseronok di dunia yg sementara tanpa memikirkan kehidupan pada masa hadapan...syg hati masih terlalu syg...tp dye kesah ke dgn aku??
ada berita yg aku baru dpt..Subhanallah...kalau bende tu betul..harap sgt dye berubah & sedar apa g dye buat tu salah..pikir kan la tnggungjawab sebagai seorg anak sulung yg dah kehilangan bapa.sebagai harapan bonda nya..walaupon aku xkenal siapa gerangan bonda nya...mesti dye kecewa kalau tau ank nya macam tu...semoga dye bahagia...jumpe seseorg yg boleh membahagia kan dye...andai memang dye jodoh yg tertulis untuk aku...aku akn terima...

* terlalu kecewa...
**** untuk Shafiq...berubah lah..hargai lah insan yg ikhlas menyangimu selagi dye masih ada...jgn kecewakan hati ibu mu...

No comments:

Post a Comment