About Me

My photo
sungai besar SELANGOR, Malaysia
20_1993..taken by Shafiq Ashraf Mohd.Shafie..brkwan dgn mereka yg sudi... :)

Monday 26 August 2013

keyakinan diri dah hilang

Assalamualaikum...dah lame sebenarnya nk share pasal benda ni tp rasa malu sangat..mmm sejak aku belajar kt Banting nie badan aku dah naik mendadak...banyak baju yg dah x muat...jadi perhiasan je kat loker tu...sedih sangat...dulu aku xade dalam kategori yg kurus pon..cume kira senang la jugak nk cari bju...saiz seluar semua...cantik n selesa je bila di pakai..tp sekarang?? bg aku mana2 perempuan pon ada keinginan nak cantik di pandang...selesa dgn diri sendiri...bg org lain aku xtau la...tp yg aku nampak org di sekeliling aku mesty merungut kalau baju dah ketat...perut naik
la...nampak gemuk dlm gambar la...so aku pon ade la jugak perasaan yg mcm tu..org yg berani mencabar diri aku sape lagi kalau x si Shafiq...tu pon ayat dye memang berlapik sgt...terus la ke mama pulak...ke sedara mara,ke kawan2..ke adik aku pon..huissshhh teruk kot kena perli je...tp nak buat cemana kan...salah aku jugak BAHAGIA sgt...ade setengah org yg xkesah...xpe...menerima seadanya....tp x bg mama....kalau kat kmpung memang kena catu la apa yg aku makan...so apa yg aku kena buat Diet la...tp bukan meniti di bibir je la...memang kena buat..susah cemane pon aku kena kental kan hati..Insyaallah...kalau bukan untuk Shafiq pon tp untuk kerjaya aku...harap ade yg sokong...thanks mama,Fiza n Shafiq yg banyak main peranan dlm hal nie...demi kerjaya aku...demi baju2 yg dah xmuat n yg teringin nak pakai tu...Insyallah....

* ni ade contoh...kalau ade yg perasan tu paham la..









No comments:

Post a Comment