About Me

My photo
sungai besar SELANGOR, Malaysia
20_1993..taken by Shafiq Ashraf Mohd.Shafie..brkwan dgn mereka yg sudi... :)

Tuesday 6 August 2013

Aidilfitri

Salam Ramadhan...esok last day kita berpuasa..sekejap jew masa berlalu..untk tahun ni pertama kali Aidilfitri tanpa insan tersayang..sunyi sepi je rasa nya..selalu nya arwah abh la insan yg paling busy mnyediakn juadah,busy nak beli ayam daging semua...so tahun nie mama lah yg kena usaha kan semua nya di bantu ank prempuan nya nie..sebak je menanti upacara wajib di pagi raya...selalu nya abah akn tnggu imal balik solat raya & terus bermaafan...tahun nie??dah xade lagi...aku kena kuat supaya mama pon kuat..kesedihan tetap ada walaupon aku dah jauh sbb belajar..abah xsempat nk jumpa dgn Shafiq & insyaallah aku akan usaha kan shafiq melawat pusara arwah abah..semoga abah tenang di sana...kami di sini xputus2 mendoakan abah di sana...dh ziarah kbur abah haritu masa nuzul Al Quran..nenek cakap x elok kalau kita menziarah kubur bila syawal dah dtg...semoga mama tabah tnpa abah di pagi raya...semoga aku kuat menerima ketentuan...semoga imal tguh dengan ajaran & didikan yg arwah pernaha ajar dulu...aku kini memiliki nenek,saudara mara  rakan taulan,kakak angkt,adik angkt yg bakal memeriahkan aidilfitri..dalam meriah cemane pon nnty hati aku akan terdetik rindu kan saat ada abah di sisi...hampir 20 thun aku di sisi nya...terima kasih abah...
## Al Fatihah


** kenangan raya 2011,sedondon warna biru...

No comments:

Post a Comment