About Me

My photo
sungai besar SELANGOR, Malaysia
20_1993..taken by Shafiq Ashraf Mohd.Shafie..brkwan dgn mereka yg sudi... :)

Friday 23 August 2013

si kumbang ku

Assalamualaikum...hampir 3 bulan aku putus dengan dye..ish susah betul nak lupe kan dye...
hati jujur masih sayang...x boleh nak bohong pon...tapi tu la...dye dah wat sesuatu yg xtau lah apa alasan dari dia..hanya dia je yg tau...cukup lah bg aku yg dye masih boleh d hubungi walaupon xde respon dari dia...lapang kan dada...usaha tu kan tangga kejayaan...seandainya dia bukan jodoh aku,terima dengan hati yg terbuka & mendoakan kebahagiaan dia...biar masa yg menentukan...bila org tanye masih ade ke simpan ke harapan nk dengan dye...ada la jugak kan sebab macam2 yg pernah keluar dari mulut dia...seteruk2 dye takkan lah dia dah lupa kan aku terus dari memori dia...semoga hati aku kuat...buang rasa yg mencengkam jiwa jugak...i m still love u Shafiq Ashraf Mohd.Shafie...




 * date after 2 tahun xjumpa....bukan 1 kenangan biasa buat aku...harap dye pon rasa benda yg sama...


No comments:

Post a Comment